qmedia.ro
  • Home
  • Despre noi
  • Portofoliu
  • Servicii
    • Creare site web
    • Creatie grafica publicitara
    • Identitate vizuala
  • Estimare pret
  • Blog
  • Contact

Logo design

October 8, 2012 / Creatie grafica, Design logo / 0

Sau cum te poate ajuta realizarea unui logo sa-ti promovezi afacerea

Inainte de a ne intreba cum ar trebui sa arate logo-ul companiei ar trebui sa intelegem de ce avem neaparat nevoie de un logo si ce presupune procesul de creatie a unui logo.

Logo-ul este elementul esential in procesul de branding al companiei. El trebuie sa contribuie la constructia identitatii companiei si trebuie sa comunice cu eficacitate atitudinea acesteia. Privitorul trebuie sa identifice caracterul, personalitatea sau valorile companiei plecand de la acest logo. Insa cea mai importanta functie a acestuia este aceea de a crea o perceptie pozitiva, puternica si de lunga durata asupra clientilor actuali si viitori.

Ganditi-va la logo-uri precum McDonalds, SONY sau Carrefour. Din momentul in care le vedeti, fie doar o parte din ele sau afisate alb-negru, stiti exact la ce companie se refera. Asta ne arata clar cat de puternica a fost impresia pe care aceste companii au creat-o in mintea noastra. Iar principalul criteriu pentru a atinge aceste rezultate este aceea de a crea un logo usor de memorat. Cu cat este mai simplu cu atat este mai usor de retinut si va lasa o impresie mai puternica asupra audientei.

Desigur acesta nu este unicul criteriu atunci cand vorbim de logo design. Sunt si alti factori de care trebuie sa tinem cont pentru a reusi o pozitionare distincta a companiei atat in mintea consumatorului cat si fata de companiile concurente.
O alta etapa importanta in procesul de logo design este alegerea culorilor. Prima tentatie este sa alegi o culoare care sa sustina strategia de comunicare a brandului. Ca in cazul in care alegi verdele pentru crearea unui logo pentru o organizatie care activeaza in domeniul protectiei mediului. Desigur ca aceasta culoare alaturi de crearea unui simbol sugestiv pot comunica foarte clar atitudinea organizatiei. Insa ce ne facem atunci cand unul dintre concurentii cu notorietate foloseste deja aceasta aceasta culoare? Solutia ar fi sa renuntam la comunicarea prin culoare in favoarea diferentierii prin culoare. Mai exact sa alegem o culoare diferita de cea a principalilor competitori.

Ca o concluzie in ceea ce priveste procesul de logo design (creare logo) putem evidentia cateva dintre principalele beneficii pe care ti le aduce un logo bine gandit:

  • diferentiaza in raport cu concurenta
  • comunica mesajul
  • creeaza credibilitate
  • faciliteaza publicului formarea unei relatii personale
  • genereaza elemente clare de identificare ale organizatiei (produsului, serviciului)
creatie logo, design logo
Like Tweet +1 Pin It

Recent Posts

  • Logo design
  • Design sigla. Rolul siglei in promovarea firmei
  • Design sigla – simplitate
  • Creatie grafica… moft sau necesitate?
  • Logo design

Archives

  • January 2016
  • December 2015
  • October 2012

Categories

  • Creatie grafica
  • Design logo
  • Grafica publicitara

Serviciile noastre

- servicii web design
- programare web
- identitate vizuala
- grafica publicitara
- creatie grafica
- promovare web
- optimizare site - SEO

Creare site – promovare web

- creare magazin online
- realizare site de prezentare
- design logo, slogan site
- redesign site
- administrare site
- mentenanta
- realizare aplicatii web

Grafica | Identitate vizuala

- materiale publicitare
- mapa prezentare
- brosura de prezentare
- grafica cataloage
- design ambalaje
- design logo firma
- sigla firma, design logo
- manual identitate vizuala

Contact

Email: office@qmedia.ro
Telefon: (+4) 0744.268.161;
(+4) 0737.172.324

facebook.com/Qmedia.ro/

Contacteaza-ne pentru o cotatie de pret

Copyright 2017 qmedia.ro | Prelucrarea datelor cu caracter personal