qmedia.ro
  • Home
  • Despre noi
  • Portofoliu
  • Servicii
    • Creare site web
    • Creatie grafica publicitara
    • Identitate vizuala
  • Estimare pret
  • Blog
  • Contact

Design sigla. Rolul siglei in promovarea firmei

January 26, 2016 / Creatie grafica, Design logo / 0

In procesul de design sigla trebuiesc avute in vedere cele trei componente ale siglei: simbolul graphic, fontul si schema de culori. Toate aceste componente ale siglei lucreaza impreuna pentru a contura imaginea firmei si pentru a comunica mesajul catre clientii vizati.

Design sigla – importanta alegerii corecte a simbolului graphic

Design sigla Principala preocupare in procesul de design sigla este design-ul simbolului grafic. Rolul acestuia e acela de a comunica prin intermediul semnificatiilor vizuale pe care le inglobeaza. Exista doua categorii majore de simboluri utilizate in design-ul de sigla: abstracte si descriptive. Cele abstracte sunt desene care nu seamana neaparat cu un obiect. Pot fi forme de baza – cerc, patrat, triunghi etc. Simbolurile descriptive au forma unui obiect, animal, persoana. Cercul ca simbolul abstract poate fi utilizat pentru a comunica incredere, unitate, perfectiune. Simbolul descriptiv al frunzei poate semnifica natura, crestere, sanatate.

Mesajul pe care sigla il comunica trebuie sa contina principalele valori ale companiei. Si pentru a stabili clar aceste valori trebuie stii cine esti, ce faci, ce te face diferit fata de competitie si cui te adresezi. Raspunsurile la aceste intrebari constituie baza de pornire in procesul de design sigla. De aici pot lua nastere cateva idei interesante din punctul de vedere al potentialilor clienti.

Nu mai putin importante in design-ul de sigla sunt alegerea fontului si schemei de culori. Fiecare font are propria personalitate. Exista fonturi potrivite pentru segmentul business, educational, unele sunt funny, altele arata curat si modern. Insa in primul rand acesta trebuie sa fie lizibil mai ales in situatiile in care sigla este tiparita la dimensiuni foarte mici. Schema de culori este, de asemenea, importanta avand in vedere semnificatia psihologica a culorii. Aceasta trebuie aleasa cu grija in concordanta cu mesajul comunicat de celelalte elemente ale siglei.

design sigla, grafica, grafica publicitara, logo design
Like Tweet +1 Pin It

Recent Posts

  • Logo design
  • Design sigla. Rolul siglei in promovarea firmei
  • Design sigla – simplitate
  • Creatie grafica… moft sau necesitate?
  • Logo design

Archives

  • January 2016
  • December 2015
  • October 2012

Categories

  • Creatie grafica
  • Design logo
  • Grafica publicitara

Serviciile noastre

- servicii web design
- programare web
- identitate vizuala
- grafica publicitara
- creatie grafica
- promovare web
- optimizare site - SEO

Creare site – promovare web

- creare magazin online
- realizare site de prezentare
- design logo, slogan site
- redesign site
- administrare site
- mentenanta
- realizare aplicatii web

Grafica | Identitate vizuala

- materiale publicitare
- mapa prezentare
- brosura de prezentare
- grafica cataloage
- design ambalaje
- design logo firma
- sigla firma, design logo
- manual identitate vizuala

Contact

Email: office@qmedia.ro
Telefon: (+4) 0744.268.161;
(+4) 0737.172.324

facebook.com/Qmedia.ro/

Contacteaza-ne pentru o cotatie de pret

Copyright 2017 qmedia.ro | Prelucrarea datelor cu caracter personal